dilluns, 19 d’octubre del 2015

En Satàn es un superguerrer!?

Molt bones a tots!

Aquests últims dies he estat bastant ausent, ja que a l'institut tinc molts examens, he estat malalt, m'ha arribat el joc de 3DS, etc. Pero ja estic aqui! i porto una noticia bastant curiosa.

En l'ultim episodi que s'ha traduit de Bola de Drac Super, es mostren unes imatges d'allo mes curioses... observeu.




No os sembla familiar el personatge de la foto? es el senyor Satàn convertit en superguerrer!

Sento dir que aixo realment no ha passat (em refereixo a la transformació), sino que Satàn s'ho inventa mentres explica que ell a derrotat al deu de la destrucció.

Simplement publico aixó ja que m'ha fet gracia.

(Imatges extretes de boladedragon.com)

Ens veiem a la propera!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Musica: On | Off