divendres, 11 de setembre del 2015

Especial divendres: la meva opinió sobre BDD super!

Molt bones a tots!

L'especial d'avui serà una mica diferent als anteriors, ja que l'estic fent amb la meva germana (manualitatsalpoder.blogspot.com) i serà una critica (constructiva/destructiva) cap a la nova serie de Bola de Drac.

Abans de començar, volia que veiesiu aquesta imatge extreta del capitol 5:



Sincerament crec que la meva germana podria dibuixar millor.

La serie ja va començar amb una calitat d'animacio bastant dolenta, Pero al capitol numero 5 va disminuir considerablement.

Per una altre banda, els dibuixos semblen als de les OVa's, es a dir, bastant mes bons que a BDD Z i GT. Algunes persones creuen que els dibuixos eren millors a les anteriors series, i jo tambe, encara que aquests son mñés moderns.

Deixant apart les animacións diré que l'historia es dolenta, es una historia paral·lela a la pel·lícula de la batalla dels deus. Em sembla una tonteria que despres d'haver creat una pel·lícula molt bona (en opinio meva), tinguis que fer una serie explicant-la d'una altre manera.

També he de dir que la serie te escenes bones, com la de que en vegetta aconsegueix golpegar en Billis per primer cop.

les expresións d'alguns personatges em semblen exagerades, com cuan en vegetta veu que en Billis s'enfada. Sembla que li estigui donant un "xungo".




Si voleu veure els capitols subtitulats, aneu a Animeyt.tv

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Musica: On | Off